Friday, November 26, 2010

Junior TTJ


Salam sume....di pagi jumaat yg dilimpahi rahmat ni mmbuatkn aku trkenangkan skolah kesayangan aku....jadi aku nk brkongsi video yg aku curi2 ambk kt adik aku ni..hehe jgn marah ye....ni sume junior aku mase kt skolah mnengah teknik tuanku jaafar....ni adelah video mse diorg training tok persembahan depan almarhum tuanku jaafar...mse beliau masih idup la...xkn nk wat prsembahan dpn org mati kot...ok...band diorg ni...haha..leh pngil band ke...bantai je la...band diorg ni diangotai seramai 4 orang iaitu:
1. Shafie (vocalist, harmoneka & bende yg die dok tepok kt peha die tu ape tah nme nye)
2. Fara (vocalist yg cun....kui kui kui...:p)
3. Amin (guitarist yg tampan...haha)
3. Amar (gendang gendut tali kecapi.....haha...suke hati aku je)

Tu la die angota band yg memperjuangkn puisi melayu...salah seorg band ni ialah adik aku....kui3...spe yg dpt teke spe adik aku nnt aku upload video aku lak...hahaha...tapi x sedap mcm video ni la...aku xleh menyanyi...btw...diorg buat sndiri tau lagu ni...lirik pulak cikgu ramlah yg wat juga sebagai guru naungan tok band ni...juga ckgu bahase melayu aku selame 2 tahun...hehehe..beliau sorg ckgu yg sgt baik...tapi aku je bute bahasa sbb SPM tok BM xdpt A....kakaka...korg pon leh tau dari penulisan aku yg mcm ular kene gelek ngan lori...haha...tp xpe..korg bace je lah..

Ok smbung blk cite diorg ni...diorg ni boleh digelar artis sbb bnyk dh mewakili skolah dlm beberape pertndingan...hasil sgt mmberansangkn dgn mmenangi beberape piale...piale ape aku x ingat...adik aku ade bg tau dulu...tapi yg penting bkn piale malaysia ke FA cup ke bukan...ceh mengarut la plak...diorg pon ade wat prsembahan tok hari guru n ade jgk mse annual dinner untuk batch diorg...batch 05-06 kot...aku batch 04-05...ok tu je la yg aku nk kongsikn dlm blog aku ni...hope korg enjoy...klu xenjoy xpe aku ltk video aku lak...kakakakaka....:p

2 comments: